Premiera pełnej wersji Down to Hell

Premiera pełnej wersji Down to Hell

Oddajemy w Wasze ręce, drodzy gracze, pełną wersję Down to Hell, obejmującą dwa rozdziały opowieści.
W fazie wczesnego dostępu, dzięki uwagom i podpowiedziom ze strony testerów-ochotników, jak również dzięki spostrzeżeniom zgłoszonym na targach PGA i na forum, dokonaliśmy kilku istotnych zmian.
Dodaliśmy kilka nowych scenerii, które wprowadzają odpowiedni klimat.
Przebudowaliśmy pierwszą krainę – jest bardziej urozmaicona, więcej miejsc do odwiedzenia i przedmiotów do zebrania.
Doszlifowaliśmy system walki oraz uprościliśmy do maksimum rozwój postaci.
Najważniejszą zmianą jest skupienie się na walce, nie na dłubaniu w drzewkach rozwoju.
Po drodze czekają na Was pospolite niemilce, ale głównym elementem rozgrywki pozostają bossowie.
W rozdziale pierwszym:
Crimson – skaczący robak, znany wielu graczom z alfa-testów.
Obscura – boss o dwóch twarzach, regenerujący się, ruchliwy i agresywny.
Wolf – nieco przerośnięty wilk. Z trzema głowami.
Oteph – boss finałowy pierwszego rozdziału. Pozornie powolny, ale trudny do pokonania demon.
W rozdziale drugim:
Schuldiner – zakuty w pancerz twardziel.
Agalloch – skromnych rozmiarów latający mag. Potrafi zirytować.
Solitude – panna z piekła rodem. Niezbyt miła.
Vector – boss finałowy drugiego rozdziału. Nosi dwa ostrza. Potrafi zaskoczyć.

Powodzenia i… nie poddawajcie się zbyt prędko.

Po pokonaniu Obscury… będzie troszkę łatwiej.